onsdag 12. juli 2017

Kort med akvarell-bakgrunn

Jeg elsker å utfordre meg selv litt når det gjelder prøve nye teknikker og produkter og jeg har denne gangen lekt meg med van Gogh sine akvarellfarger. alt sammen endte i et kort.


Bakgrunnen er altså selv-laget med akvarellfargene. Jeg klinet og klæsjet med vann og farger til jeg fikk den nyansen jeg ville ha. Alt er laget på van Gogh-akvarellpapir. Jeg har pyntet med blomster og chipboard. Chipboarden er fra Scrapiniec og den er farget med Marabu Art Spray i fargene sølv og blå. Rosene er fra Papirdesign.


Slik så arket, som skulle bli bakrunn, ut før jeg klippet det til og limte det på kortet.

Det var så gøy å leke seg med farger og egen bakgrunn, så jeg endte opp med å lage 3 andre kort også.




Motivet på dette kortet er et digitalt motiv fra KristieArtDesign.


Og her er arkene og boksen fra van Gogh jeg har lekt meg med.


Produkter fra van Gogh og Marabu distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin